Subject: Seisukoha küsimine detailplaneeringule
From: "Liina Ollema" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2024 10:27:04 +0200

Tere

Jõelähtme Vallavolikogu algatas 17.10.2024 otsusega nr 210 Taaveti
maaüksuse detailplaneeringu (otsus manuses).

Palun lahendusele Transpordiameti seisukohta. Korrigeeritud eskiis koos
seletuskirjaga on leitav lingilt:
<https://plannum.sharepoint.com/:f:/g/Etpf9Buq6IhMq2oRjXb9zFEBLxgQY5O4flxD
wpacgWsNGg?e=3CXQYk>  Materjalid 19.11.2024

Küsimuste korral võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Liina Ollema

projektijuht - planeerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 533 166 03

Plannum OÜ

Tartu mnt 84a, 10112 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.